Termos e Condições de Compra e Venda de United Media, Unipessoal Lda., com sede na Rua de São Pedro, nº71 Angra do Heroísmo, doravante denominada simplesmente United Media, Unipessoal Lda., e, de outro lado, o cliente United Media, Unipessoal Lda., qualificado no momento da compra dos produtos United Media, Unipessoal Lda., doravante denominado simplesmente Cliente.

Considerando que a United Media, Unipessoal Lda. realiza venda de produtos e serviços pela internet; Considerando o interesse do Cliente na compra dos produtos oferecidos pela United Media, Unipessoal Lda. ("Produtos") em seus canais de venda; O presente contrato tem por finalidade estabelecer as condições gerais de uso e compra de produtos e serviços do cliente do site United Media, Unipessoal Lda..

I. Confidencialidade: é de responsabilidade da United Media, Unipessoal Lda. a preservação da confidencialidade de todos os dados e informações fornecidos pelo Cliente no processo de compra. A segurança do site é auditada diariamente e garantida contra a ação de hackers, através do selo "Site Blindado".

II. Serviço de Atendimento ao Cliente (SAC): O cliente dispõe desse serviço para sanar suas dúvidas, solucionar eventuais solicitações ou reclamações a respeito do seu pedido ou de qualquer conteúdo disponibilizado no site. O SAC poderá ser acionado por meio de telefone ou de formulário do site.

III. Política de entrega: o prazo para entrega dos Produtos é informado durante o procedimento de compra, contabilizado em dias úteis. As entregas dos Produtos são realizadas de segunda a sexta-feira, das 8h às 22h. Excecionalmente, algumas entregas de Produtos podem ocorrer aos sábados, domingos e feriados.

III.I - A conferência da adequação das dimensões do produto é de responsabilidade do Cliente, que deverá se assegurar de que estas estão de acordo com os limites espaciais dos elevadores, portas e corredores do local da entrega. Não será realizada a montagem ou desmontagem do produto, transporte pela escada e/ou portas e janelas, ou içamento das entregas.

III.II - Serão realizadas uma tentativa de entrega no local informado, É indispensável que, no endereço solicitado, haja uma pessoa autorizada pelo comprador, maior de 18 anos, e portando documento de identificação para receber a mercadoria e assinar o protocolo de entrega. Se não houver entrega com sucesso tem um limite de dias úteis para levantar a sua encomenda no local indicado pela transportadora ultrapassados os indicados de levantamento pela transportadora o seu pedido retornará para o Centro de Distribuição da United Media, Unipessoal Lda..

III.III - Após a finalização do pedido não é possível alterar a forma de pagamento e/ou endereço de entrega, solicitar adiantamento ou, ainda, prioridade da entrega.

III.IV - O prazo de entrega informado durante o procedimento de compra do Produto leva em consideração o estoque, a região, o processo de emissão da nota fiscal e o tempo de preparo do produto. A cada atualização no status de entrega do pedido, o sistema da United Media, Unipessoal Lda. envia, automaticamente, e-mails de alerta para o Cliente.

III.V - O valor do frete da entrega é calculado com base no local de entrega do Produto.

III.VI - A United Media, Unipessoal Lda. não autoriza a transportadora a: entrar no domicílio; entregar por meios alternativos (exemplo: içar produto por janela); realizar instalação ou manutenção de produtos; abrir a embalagem do produto; realizar entrega em endereço diferente do que consta na EMBALAGEM; realizar entrega a menor de idade ou sem documento de identificação.

III.VII - A United Media, Unipessoal Lda. não se responsabiliza pela retenção de mercadorias nos serviços ALFANDEGÁRIOS E/OU CTT quando esta se dever exclusivamente a pendências do cliente, sendo, portanto, necessário seu comparecimento no posto fiscal para que a mercadoria seja liberada, tendo em vista que nestes casos as informações referentes a liberações e pagamentos só são passadas aos interessados.

IV. Direito de arrependimento: ao Cliente será facultado o exercício do direito de arrependimento da compra, com a finalidade de devolução do Produto, hipótese na qual deverão ser observadas as seguintes condições: o prazo de desistência da compra do produto é de até 15 (quinze) dias corridos, a contar da data do recebimento; em caso de devolução, o produto deverá ser devolvido à United Media, Unipessoal Lda. na embalagem original, acompanhado do DANFE (Documento Auxiliar da Nota Fiscal Eletrônica), do manual e de todos os seus acessórios.
Não aceita-se devoluções de produtos tipo airphones, earphones, phones de ouvido, auriculares, difusores de aromas e aromas, produtos por encomenda, ecrãs de telemóveis ou qualquer outro tipo de produto que foi inserido no seu dispositivo, pois todos os componentes são testados e encontram-se a funcionar. Não aceitamos devoluções de t-shirts personalizadas e por encomenda e/ou sweatshirts. Não aceitamos devoluções de vestuário de bebé. Não aceitamos devoluções de qualquer tipo de produto por encomenda personalizada, garantimos a qualidade dos nossos serviços e/ou produtos. Outros produtos - Gadgets, Cabos, Smartphones, Porta-chaves 3D stock, mediante o envio do comprovativo ilustrativo (imagem) nós reembolsamos no prazo de até 15 dias úteis, e solicitamos o envio da peça e/ou a reposição da mesma por uma nova mediante disponibilidade em stock. FAÇA COMPRAS RESPONSÁVEIS.

IV.I - O Cliente deverá solicitar a devolução através do Serviço de Atendimento ao Cliente (SAC) ou diretamente no Painel de Controle, no tópico "cancelar pedido". As despesas decorrentes de coleta ou postagem do Produto serão custeadas pelo CLIENTE.

IV.II - Após a chegada do produto ao Centro de Distribuição, a United Media, Unipessoal Lda. verificará se as condições supracitadas foram atendidas. Em caso afirmativo, providenciará a restituição no valor total da compra.

IV.III - Em compras com cartão de crédito a administradora do cartão será notificada e o estorno ocorrerá na fatura seguinte ou na posterior, de uma só vez, seja qual for o número de parcelas utilizado na compra. O prazo de ressarcimento e, ainda, a cobrança das parcelas remanescentes após o estorno integral do valor do Produto no cartão de crédito do Cliente realizado pela United Media, Unipessoal Lda., é de responsabilidade da administradora do cartão. Na hipótese de cobrança de parcelas futuras pela administradora do cartão, o Cliente não será onerado, vez que a United Media, Unipessoal Lda., conforme mencionado acima, realiza o estorno do valor integral do Produto em uma única vez, sendo o crédito referente ao estorno concedido integralmente pela administradora do cartão na fatura de cobrança subsequente ao mês do cancelamento.

IV.IV - Em compras pagas com boleto bancário ou débito em conta, a restituição será efetuada por meio de depósito bancário, em até 10 (dez) dias úteis, somente na conta corrente do(a) comprador(a), que deve ser individual. É necessário que o CPF do titular da conta corrente.

United Media, Unipessoal Lda. Purchase and Sale Terms and Conditions, based at Rua de São Pedro, nº71 Angra do Heroísmo, hereinafter referred to simply as United Media, Unipessoal Lda., And, on the other hand, the client United Media, Unipessoal Lda., Qualified at the time of purchase of United Media, Unipessoal Lda. Products, hereinafter simply called Customer.

Whereas United Media, Unipessoal Lda. Sells products and services over the internet; Considering the Client's interest in purchasing the products offered by United Media, Unipessoal Lda. ("Products") in its sales channels; The purpose of this contract is to establish the general conditions of use and purchase of products and services from the client of the United Media, Unipessoal Lda .. website.

I. Confidentiality: it is the responsibility of United Media, Unipessoal Lda. To preserve the confidentiality of all data and information provided by the Customer in the purchase process. The security of the site is audited daily and is guaranteed against the action of hackers, through the seal "Site Blindado".

II. Customer Service (SAC): The customer has this service to answer their doubts, resolve any requests or complaints regarding their order or any content available on the website. The SAC may be activated by telephone or form on the website.

III. Delivery policy: the deadline for delivery of the Products is informed during the purchase procedure, counted in working days. Products are delivered from Monday to Friday, from 8 am to 10 pm. Exceptionally, some deliveries of Products may occur on Saturdays, Sundays and holidays.

III.I - The checking of the adequacy of the product dimensions is the responsibility of the Customer, who must ensure that they are in accordance with the spatial limits of the elevators, doors and corridors at the place of delivery. Product assembly or disassembly, transportation by stairs and / or doors and windows, or lifting of deliveries will not be carried out.

III.II - An attempt will be made to deliver to the informed location. It is essential that, at the requested address, there is a person authorized by the buyer, over 18 years old, and carrying an identification document to receive the goods and sign the delivery protocol. If there is no successful delivery, you have a limit of working days to pick up your order at the location indicated by the carrier, beyond the pickup indicated by the carrier, your order will return to the United Media Distribution Center, Unipessoal Lda ..

III.III - After completing the order, it is not possible to change the form of payment and / or delivery address, request an advance or even priority of delivery.

III.IV - The delivery period informed during the product purchase procedure takes into account the stock, the region, the invoice issuing process and the product preparation time. With each update in the order delivery status, the United Media system, Unipessoal Lda. Automatically sends alert emails to the Customer.

III.V - The value of the delivery freight is calculated based on the place of delivery of the Product.

III.VI - United Media, Unipessoal Lda. Does not authorize the carrier to: enter the home; deliver by alternative means (example: hoist product by window); perform installation or maintenance of products; open the product packaging; deliver to an address other than that stated on the PACKAGE; delivery to a minor or without identification document.

III.VII - United Media, Unipessoal Lda. Is not responsible for the retention of goods in the CUSTOMS AND / OR CTT services when this is due exclusively to the customer's pending items, therefore, it is necessary for you to appear at the tax post for the goods to be released, bearing in mind that in these cases the information regarding releases and payments are only passed on to interested parties.

IV. Right of regret: the Customer will be entitled to exercise the right to regret the purchase, for the purpose of returning the Product, in which case the following conditions must be observed: the deadline for withdrawing the purchase of the product is up to 15 (fifteen) calendar days from the date of receipt; in case of return, the product must be returned to United Media, Unipessoal Lda. in the original packaging, accompanied by the DANFE (Auxiliary Document of the Electronic Invoice), the manual and all its accessories.
Returns of products such as airphones, earphones, earphones, earphones, earphones, aroma and aroma diffusers, on-demand products, mobile phone screens or any other type of product that has been inserted into your device are not accepted, as all components are tested and are working. We do not accept returns for custom and custom t-shirts and / or sweatshirts. We do not accept returns of baby clothing. We do not accept returns of any type of product by custom order, we guarantee the quality of our services and / or products. Other products - Gadgets, Cables, Smartphones, 3D stock keychains, by sending the illustrative proof (image) we refund within 15 working days, and request the part to be sent and / or to be replaced by a new one. upon availability in stock. MAKE RESPONSIBLE PURCHASES.

IV.I - The Customer must request the return through the Customer Service (SAC) or directly on the Control Panel, under the topic "cancel order". Expenses arising from the collection or posting of the Product will be borne by the CLIENT.

IV.II - After the product arrives at the Distribution Center, United Media, Unipessoal Lda. Will verify that the above conditions have been met. If so, it will provide a refund of the total purchase amount.

IV.III - For credit card purchases, the card administrator will be notified and the chargeback will occur on the next or subsequent invoice, at once, regardless of the number of installments used in the purchase. The reimbursement period and, still, the collection of the remaining installments after the full refund of the Product value on the Client's credit card carried out by United Media, Unipessoal Lda., Is the responsibility of the card administrator. In the event of collection of future installments by the card administrator, the Customer will not be encumbered, as United Media, Unipessoal Lda., As mentioned above, reverses the full value of the Product in one single payment, with the credit referring to the refund in full by the card administrator on the billing invoice subsequent to the month of cancellation.

IV.IV - In purchases paid by bank transfer or debit, the refund will be made by bank deposit, within 10 (ten) business days, only in the current account of the buyer, which must be individual. It is necessary that the CPF of the current account holder.